هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

فیلم جدید kick ass

خلاصه فیلم: دیو لیزوسکی ( آرون جوهانسون ) که از درس خواندن خسته شده و طرفدار کتاب های طنز است، یک روز تصمیم میگیرد تبدیل به یک سوپر قهرمان شود…

قیمت: ۱۰۰۰ تومان                                                              مشخصات بیشتر 

نظرات 1 + ارسال نظر
صابر اوجی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.xpxdownload.sub.ir

سلام عزیزم چطوری عجب سایت توپی داری ولی فکر نمیکنی یکم سنگین باشه بدبخت کسی که دیال اپ داره ولی در کل خوبه ادرس وبلاگ منو که الان داری به لینک دوستان افزوده کن من هم بزای تو این کار را کردم و عنوان وبلاگ منو (XPX - Download Center) بزار

سلام صابر
خود من هم از ِDial-up استفاده می کنم و زود بالا میاد. تبادل لینک کردم. تو هم منو لینک کن.
موضوع: هرفیلم فقط 1000 تومان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد