هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

بازی بازمانده های مرگ 2 (Left 4 Dead 2)

درباره بازی: چهار نفر در یکی از مخوف ترین شهرها در حال پرسه زدن هستند. صداهای عجیب و غریبی گهگاه شنیده می شوند. سایه هایی هم که در زیر نور چراغ های خیابان به چشم می خورند با سرعت زیاد به محلی نامعلوم می روند. ترس و وحشت نا خود آگاه بر صورت آن چهار نفر پدیدار می شود. به نظر، آن ها هم انتظار اتفاقات ناگواری را می کشند. در یک لحظه صدایی از پشت سر، آن ها را غافلگیر می کند. دری شکسته است و تعداد بی شماری زامبی به طرف آن ها حمله ور شده اند. در این لحظه است که مرگ را جلوی چشمانشان دیدند و باید از آن بگریزند. همین داستان را به خوبی می توانید در بازی ای به نام Left 4 Dead مشاهده کنید. این بازی یکی از بازی های بسیار جالب و جذابی بود که از سوی شرکت بازی سازی Valve برای PC و Xbox 360 منتشر شد. این بازی در کمال ناباوری با استقبال زیادی رو به رو شد و برای مدتی به یکی از بهترین بازی های آنلاین و چند نفره هم تبدیل شد. اما پس از گذشت مدت کوتاهی از انتشار نسخه اول این بازی شرکت Valve نسخه دوم این بازی را هم تایید کرد. همین مسئله انتقادهای زیادی را به همراه داشت. چون نسخه جدید این بازی دقیقا یکسال پس از عرضه نسخه اول به بازار عرضه می شد. اما با این حال نسخه دوم این بازی با عنوان Left 4 Dead 2 برای PC عرضه شد.

قیمت: 2000 تومان                                                              مشخصات بیشتر

نظرات 1 + ارسال نظر
younes پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://younes2000.blogsky.com

سلام دوست من نیما جان
من یونس هستم از بلاگ اسکای اگه یادت باشه شما به وبلاگ من تو قسمت نظرات یه پیشنهاد داده بودی که باهم تبادل لینک کنیم.
باشه باهم تبادل لینک کنیم اما در این وبلاگ(http://younes2000.blogsky.com) نمی خوام تبادل لینک کنم چون که می خوام حذفش کنم .اما من یک وبلاگ دیگری هم دارم که می خوام توی این وبلاگ می خوام تبادل لینک کنم اگه مایل هستی این هم وبلاگ دیگرمن(www.younes2000.mahtarin.com) منو با این اسم لینک کن عاشقانه و وبلاگ من www.younes2000.mahtarin.com
موقق باشی یونس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد