هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

سریال قهرمانان (heroes)

 سریال قهرمانان Heroes

 

من عاشق این فیلمه هستم و هر روز دارم یک دی وی دی معادل 3 قسمتش با اینکه کلی کار و زندگی دارم نگاه می کنم، واقعا خیلی باحاله پس شما نگاه کنید. تازه باحالی این فیلم اینه که هر کدام از بازیگران این فیلم یه قابلیتی دارند که باهاش می خوان دنیا رو نجات بدن مثلا یکی زمانو نگه می داره و جلو و عقب می کنه یکی دیگه پرواز اون یکی ضد ضربه هست و اگر زخمی بشه سریع به حالت اولیش برمی گرده یکی دیگه ذهن بقیه رو می تونه بخونه و کلی قابلیت های باحال برای افراد این فیلم هست. حالا به نظرتون باحال نیست من که با این چیزی که در موردش نوشتم بدون این که ببینمش عاشقش می شدم چه برسه که ببینمش.

تعداد فصل ها: ۴ 

تعداد دی وی دی: ۲۴ 

زبان: زیرنویس فارسی 

کیفیت: عالی 

ژانر: درام ، تخیلی ، رمز آلود 

 

خلاصه داستان :  

قهرمانان با قابلیت های خود سعی در نجات جان انسان ها دارند ولی فرد دیگری با قدرت های مشابه و افکاری پلید سعی در بدست آوردن قدرت و نابودی آنها دارد . درگیری بین قهرمانان و کمپانی که در جهت اهداف شوم فعالیت می کند صحنه های جالبی را بوجود می آورد که چشم هر بیننده را به خود خیره می سازد .


    

درباره فیلم:
سریال قهرمانان از آنجایی شروع می شود که کسانی که فکر می کردند مثل مردم عادی هستند، متوجه میشوند که یکجورایی خارق العاده هستند و به نیروهای دورن خودشان پی می برند و از این نیروها برای نجات مردم استفاده می کنند .سریال قهرمانان(heroes) چند بازیگر کلیدی دارد که هر یک از این بازیگران کارهای خاصی انجام می دهند و نیروی خاصی دارند .سریال قهرمانان(heroes) بسیار جالبه ، چون همه چیز تغییر مکند و شما نمی توانید آخره داستان قهرمانان رو حدس بزنید کسی که فکر می کنید بده ، خوب در میاد و اونیکه خوبه ، بد . که این یکی از ویژگی های سریال قهرمانان (heroes)است  . با مشاهده سریال قهرمانان از دغدغه های روزمره رهایی پیدا می کنید و محو در بازی سریال قهرمانان مشوید . ترکیب تخیل و واقعیت به خوبی در اسریال قهرمانان رعایت شده و صحنه های زیبایی در آن بوجود آورده است .
 

سریال قهرمانان
  

بازیگران با عکس آن ها در بالای اسم و مشخصاتشون :  

  

 

پروفسور موهندر سوراش : پروفسور سوراش ، یک مهندس ژنتیک است برای یافت قاتل پدر و تحقیق درباره تحقیقات پدر به آمریکا می آید .
 

 


مت پارکمن : مت یک پلیس در لسانجلس است که به طور اتفاقی کشف میکند که می تواند ذهن دیگران را بخواند ، ولی از این قدرت فقط در زندگی شخصی خود استفاده می کند .
 

 


کلر بنت : کلیر دختر دبیرستانی است که توانایی بازیافتی دارد سلول های او خود را بازیافت می کنندو جذابیت خاصی به سریال قهرمانان بخشیده است. 

 

 


سایلر: یک قاتل زنجیره ای با کشتن قهرمانان قدرت آنها را دریافت می کند . 

 

 


پیتر پترلی : یک پرستار 30 ساله ... برادر کوچک ناتان پترلی ... کسی که باور داره می تونه پرواز کنه اما در حقیقت توانایی او فراگرفتن مهارت ها و قدرت های دیگرانه ! پیغامی از آینده به او میرسد که ماموریتی را به او محول می کند (نجات جان دختر رقاص و فنا نا پذیر) آیا او میتواند دخترک را نجات دهد ؟


  

ناتان پترلی : برادر سیاستمدار و جاه طلب پیتر ... کسی که می تونه پرواز کنه اما ترجیح میده این قدرت رو مخفی نگه داره.
 

 


ایساک مندز : یک پسر 28 ساله و معتاد که می تونه آینده رو نقاشی کنه زمانی که مواد مخدر مصرف می کنه . آیا تمامی خوابها و نقاشی های او به حقیقت می پیوندد ؟
 

 


نیکی سندرز :یک زن 33 ساله ی اهل لاس وگاس و مادر یک پسر (میکی) مادری که سایه ای مرگبار به دنبال اوست . این مادر می تونه کارهای شگفت انگیزی رو با آینه ها انجام بده .

 

 


هیرو ناکامورا : یک کارمند ژاپنی 24 ساله که دوستدار داستانهای علمی تخیلی است و می تونه در زمان حرکت کنه و هیچ محدودیتی او را در بر نمی گیرد .
 

 


دی ال : یک زندانی 31 ساله که میتونه از بین دیوار ها حرکت کنه . همسر قبلیه نیکی سندرز و پدر مایکاه ، که درگیری های زیادی در طول داستان با همسر خود دارد و اقدام به دزدیدن مایکاه ، بچه ، خود می کند.

 

سریال قهرمانان Heroes 

 

مشخصات بیشتر: 

قیمت کل فصل ها با تخفیف: ۱۰۰۰۰ با هدیه ویژه  

خرید پستی سریال قهرمانان فصل ۱ تعداد دی وی دی ۸ به قیمت ۴۰۰۰ تومان

خرید پستی سریال قهرمانان فصل ۲ تعداد دی وی دی ۴ به قیمت ۲۰۰۰ تومان

خرید پستی سریال قهرمانان فصل ۳ تعداد دی وی دی ۶ به قیمت ۳۰۰۰ تومان

خرید پستی سریال قهرمانان فصل ۴ تعداد دی وی دی ۶ به قیمت ۳۰۰۰ تومان  

خرید پستی کل فصل ها (فصل ۱ تا ۴)  

  

هدیه شما در صورت خرید این سریال: 

۴ فیلم اانتخابی شما

 

برچسب ها: فروش پستی  سریال قهرمانان - خرید پستی  سریال قهرمانان ,  سریال قهرمانان , خرید  سریال قهرمانان ,  فروش پستی  سریال قهرمانان , فروش  سریال قهرمانان ,  جذاب سریال قهرمانان , خرید پستی جذاب  سریال قهرمانان ,  جذاب سریال قهرمانان , خرید  جذاب سریال قهرمانان ,  فروش پستی جذاب  سریال قهرمانان , فروش  جذاب سریال قهرمانان ,  خرید پستی  باحال سریال قهرمانان ,  باحال سریال قهرمانان , خرید  باحال سریال قهرمانان ,  فروش پستی  باحال سریال قهرمانان , فروش  باحال سریال قهرمانان - فروش پستی  سریال heroes - خرید پستی  سریال heroes ,  سریال heroes , خرید  سریال heroes ,  فروش پستی  سریال heroes , فروش  سریال heroes ,  جذاب سریال heroes , خرید پستی جذاب  سریال heroes ,  جذاب سریال heroes , خرید  جذاب سریال heroes ,  فروش پستی جذاب  سریال heroes , فروش  جذاب سریال heroes ,  خرید پستی  باحال سریال heroes ,  باحال سریال heroes , خرید  باحال سریال heroes ,  فروش پستی  باحال سریال heroes , فروش  باحال سریال heroes

فیلم اکشن G.I.Joe

 

این فیلم از اون فیلم هاست که از اولش دارن با تجهیزات زیاد بین چند نفر دارن دعوا و جنگ هست که نکته ی مثبت و باحالی این فیلم هست.  

تعداد دی وی دی:1 

زبان: زیرنویس فارسی 

کیفیت: عالی 

ژانر: اکشن  

  

 

خلاصه فیلم :  

گروهی از بهترین و کارآزموده ترین افراد ضربت در کنار یکدیگر جمع شده اند تا با دلال اسلحه ای که قصد به آشوب کشاندن دنیا و تسلط بر آن را دارد را متوقف کنند . کسی که گروهی به نام کبرا را سازمان دهی کرده است تا دنیا را تسخیر کند.....

  

  

 

کارگردان: استفن سامرز
نویسنده: استوارت بیتی و دیوید الیوت 

بازیگران: کریستوفر اکلستون و لئو هاوارد

 

مشخصات بیشتر:  

قیمت: فقط ۱۵۰۰ ۱۰۰۰ تومان 

فیلم ترسناک اره ۵ (saw 5)

  

 ترسناک ترین فیلم سال ۲۰۰۹ که همراه با جذابیت خاص کشته شدن ۵ نفر  در یک خانه ای که آن افراد با با بازی دادن به سوی مرگ می برد. 

تعداد دی وی دی :۱ 

کیفیت: عالی 

زبان: زیرنویس فارسی 

ژانر: ترسناک و حذاب 

  

  

 

خلاصه فیلم:
کارآگاه هافمن و سروان استراهام در پی تحقیق در مورد قتلهای زنجیره ای جیگ ساو به همدیگر بر می خورند و ...  

 

 

 

کارگردان: دیوید هکل (David Hackl)
نویسنده: پاتریک ملتون (Patrick Melton) و مارکوس دانستان (Marcus Dunstan) 

بازیگران:
Tobin Bell در نقش Jigsaw / John Kramer
Costas Mandylor در نقش Mark Hoffman
Scott Patterson در نقش Agent Peter Strahm
Betsy Russell در نقش Jill

 

مشخصات بیشتر: 

قیمت: فقط ۱۰۰۰ ۱۵۰۰ تومان

فیلم کمدی Imagine that

  

 

اگر به دنبال فیلم کمدی هستید که از اولش تا آخرش می خندید من به شما فیلم imagine that پیشنهاد می کنم.   

تعداد دی وی دی: ۱  

زبان: زیرنویس فارسی

ژانر: درام , فانتزی , کمدی   

کیفیت: عالی 

 

 

 

خلاصه داستان:
داستان فیلم در مورد دختری است. که به همراه پدرش زندگی میکند. اما پدر چندان وقتی برای گذراندن با دخترک ندارد. تا اینکه پدر دچار مشکلات کاری و اقتصادی می شود و این دو به هم نزدیک می شوند .و پدر با کمک ذهنیت دخترش به زندگی سعی در راه موفقیت سعی میکند قدم بردارد...   

 

 

کارگردان : Karey Kirkpatrick
بازیگران: Eddie Murphy, Thomas Haden Church, Yara Shahidi, Ronny Cox
توزیع کننده: Paramount Pictures  

 

  
مشخصات بیشتر: 

قیمت: فقط ۱۵۰۰ ۱۰۰۰ تومان