هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

بازی تک تیر انداز (Sniper Ghost Warrior)

درباره بازی: 

کلاس Sniper همیشه در بین طرفداران سبک FPS سبک آشنایی بوده،که باعث می شود کاملا در بازی کار آزموده و ورزیده شوید.گروهی در City Interactive تلاش کرده اند تا این سبک را در بازی Sniper: Ghost Warrior گسترش دهند. در بازی Sniper: Ghost Warrior بازیکنان می توانند دو سرباز مختلف را در طول بازی کنترل کنند که به همراه سربازان کشور های دیگر به منطقه ای ساختگی در جنوب آمریکا فرستاده شده اند تا با یک حکومت دیکتاتوری مبارزه کنند.من بتازگی فرصت یافتم تا یک مرحله برای خود بسازم،متاسفانه من مهارت کافی مثل کسی که دموی اولیه را به من نشان داد نداشتم. بنابرین به جای سرکوبی رژیم دیکتاتوری من یک روستا را به بدبختی فرستادم.

Sniper در حقیقت بک لقب فریب آمیر است ، در واقع فقط یک نفر از دو نفر قابل بازی, Sniper واقعی بود.مراحل دیگر فقط یک ظاهر سنتی از سربازی که از سرو صدا و بمب ها لذت می برد را نشان می دهد.با تناسب بندی بین این دو سریاز سبک Sniper تمام قسمت های دیگر FPS را پوشش می دهد.

ین بازی شبیه به بازی های دیگر Sniper می باشد،Ghost Warrior پتانسیل اینرا دارد که به یک بازی خوب و زیبا تبدیل شود ، این بازی شدیدا بر روی شما تاثیر می گذارد مخصوصا وقتی که می خواهید از فاصله ای دور دشمنی را هدشات کنید و تنفس برای شما سخت میشود.اگر در مسیر درست شلیک کنید دوربین بر روی گلوله switch میشود و بر خورد گلوله را با دشمن نشان می دهد.این واقعا بازیکن را راضی میکند.مخصوصا برای بازی که در آن Sniper هستید و سبک آن FPS است.

قیمت: ۲۰۰۰ تومان                                                              مشخصات بیشتر

فیلم در وگاس چه اتفاقی می افتد (what happens in vegas)

خلاصه فیلم: جوی مک نالی کارگزار موفق بورس در شبی که قصد برگزاری جشن تولد نامزدش را دارد، از سوی او ترک ‏می شود. همزمان جک فول جوان نیز که در کارگاه نجاری پدرش کار می کند، به خاطر تنبلی و از زیر کار در رفتن ‏اخراج می شود. این دو نفر برای رهایی از دست ناراحتی به دامان بیخیالی پناه می برند. آنها بعد از آشنایی تصادفی در ‏یک رستوران، برای فراموش کردن همه چیز به سوی لاس وگاس به راه می افتند. اما فردای آن روز که از خواب بیدار می ‏شوند، خود را زن و شوهر می یابند. با این تفاوت که صبح آنروز، در بازی با ماشین جک پات برنده 3 میلیون دلار شده ‏اند. بدیهی این زوج ناجور نمی توانند با هم کنار بیاند و بلافاصله به فکر طلاق می افتند. اما از بد حادثه قاضی دادگاه که ‏مردی معتقد به اصول و از جوانان سر به هوای امروزی متنفر است، تنها راه تصاحب این پول را شش ماه زندگی این ‏زوج با یکدیگر اعلام می کند. در طول این شش ماه نیز باید مرتباً با دکتر تویچل در تماس باشند و اگر در ملاقات های ‏خود کوتاهی کنند، پولی در کار نخواهد بود. ‏جوی که ناچار به آپارتمان جک نقل مکان کرده، خیلی زود رفتار سبکسرانه او را آزارنده یافته و در صدد یافتن راهی ‏برای خلاصی از دست او و تصاحب همه 3 میلیون دلار برمی آید. جک نیز که قادر به تحمل شش ماه زندگی با جوی ‏منظم و تمیز نیست، در فکر راه حلی مشابه است....

قیمت: ۱۰۰۰ تومان                                                              مشخصات بیشتر

فیلم وایت اوت (White out)

خلاصه فیلم: یک افسر آمریکایی بنام کیت ، تنها کسی است که برای رفتن به آنتاریکا (منطقه ای در قطب جنوب) تعیین شده است . او باید به یک قتل رسیدگی کند در حالی که سه روز تا آغاز زمستان آنجا باقی مانده است . او در این راه با کارکنی از سازمان ملل متحد بنام گابریل مواجه میشه که او هم به همین قتل رسیدگی می کند . کیت باید موارد مشکوک را تعقیب و به قتل های بیشتری پی ببرد . در ابتدای داستان استکو مورد حمله قاتل قرار می گیرد و در توفان تا پای مرگ پیش می رود ولی ...

قیمت: ۱۰۰۰ تومان                                                              مشخصات بیشتر

فیلم جلودار (Vanguard)

خلاصه فیلم: این محصول توسط کمپانی معروف reFXو در ۱ سی دی ارائه شده که یک سینتی سایزر کم حجم با صداهای کاملاً کاربردی مانند آرپژهای الکترونیک ، ترنس لیدهای مختلف و دهها صدای دیگر با کوآلیتی بسیار بالا برای ساخت موسیقی ترنس بوده و سازگار با انواع نرم افزارهای آهنگسازی از جمله Cubase , Nuendo , Fl studio , Sonar و… می باشد.

قیمت: ۱۰۰۰ تومان                                                              مشخصات بیشتر