هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

انیمیشن عصر یخبندان (ice age 3) (دوبله فارسی)

 

 

این هم نسخه ی بعدی عصر یخبندان یعنی عصر یخبندان ۳ هست که کلی از مردم منتظر اومدن این انیمیشن بودند که بالاخره اومد شما هم می تونید این انیمیشن باحال رو داشته باشید . پس منتظر چی هستید خرید پستی کنید و آن را درب خانه دریافت کنید. 

تعداد دی وی دی : ۱ 

زبان: دوبله فارسی  

کیفیت: عالی

 

 

 ice age 3 

 

 

خلاصه داستان:

مندی و الی در سفرشان به همراه دوستانشان(دیگو،سید،ادی و کرش)با مشکلی بزرگ مواجه میشوند.آنها به یک تخم دایناسور بر می‌خورند و در می‌یابند که عصر دایناسورها شروع شده ‌است.   

گویندگان:  John Leguizamo(سید)-Queen Latifah(الی)-Denis Leary(دیگو)-

  

ice age 3

توضیحات : 
 درباره ی انیمیشن: این اثر نسخه ی سوم انیمیشن کامپیو تری عصر یخبندان می باشد که کارلوس سالدانها (کارگردان آثاری از قبیل:عصر یخبندان-عصر آب-روبات ها و...) براساس فیلم نامه ای از مایکل برگ وپیتر اکرمن، آن را کارگردانی می کنند... در تصمیم گیری های اولیه قرار بود انیمیشن عصر یخبندان 3(عصر دایناسور ها) در 30 ژانویه ی 2007 اکران شود ولی به دلیل اکران انیمیشن «دکتر هورتون صدای کسی را می شنود»، در سال 2007، و همچنین تصمیمات کمپانی فاکس قرن 20(کمپانی پخش کننده ی اثر)، اکران عصر یخبندان 3 (عصر دایناسور ها) به ژولای 2009 موکول شد... این انیمیشن توسط استودیو ی انیمیشن سازی بلو اسکای (آسمان آبی) تولید می شود و پخش آن برعهده ی کمپانی فاکس قرن 20 خواهد بود... داستان فیلم پیدایش اولین دایناسورها را بعد از عصر یخبندان روایت می کند... با توجه به اینکه اولین جانوران در عصر یخبندان دایناسور ها نبودنند حضور دایناسور ها در قسمت سوم این انیمیشن مسئله ی عجیبی تلقی نمی شود زیرا دایناسور ها زیر لایه های ضخیم یخ، یک مکان گرم برای زندگی خود داشته اند و با آب شدن این یخ ها(که در قسمت دوم شاهد آن بودیم) آنها به روی زمین پای می گذارند و مندی،دیگو،سید، الی و... را درگیر ماجرای جدیدی خواهند کرد... شناسنامه ی انیمیشن: کارگردان: Carlos Saldanha نویسندگان: Michael Berg & Peter Ackerman گویندگان(نسخه ی انگلیسی): John Leguizamo(سید)-Queen Latifah(الی)-Denis Leary(دیگو)-Ray Romano(مندی)- Chris Wedge--»Scrat زبان: انگلیسی ژانر: کمدی-انیمیشن-ماجرایی-خانوادگی محصول کشور: آمریکا محصول کمپانی: Blue Sky مدت زمان فیلم: ۹۴ دقیقه پخش کننده: فاکس قرن 20 تاریخ اکران: USA)1 July 2009)  
 
ice age 3 

مشخصات اصلی: 

قیمت : فقط ۱۵۰۰ ۱۰۰۰ تومان

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد