هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

هر فیلم ۱۰۰۰ تومان

فیلم بخرید هدیه بگیرید

انیمیشن کونگفو پاندا

 

 

این انیمیشن یکی از خنده دارترین انیمیشن هایی بود که دیدیم چون دوبله شده و دوبله آن بسیار باحال است که در مورد پاندایی هست که عاشق کونگفو هست ولی هیچی از اون  سرش نمیشه. 

تعداد دی وی دی: ۱ 

زبان: دوبله فارسی

  

 

کمپانی Dream Works ، با نمایش جدیدترین فیلم انیمیشنش، Kung Fu Panda ، تماشاچیان را به دیدن اثری لبریز از رنگ و طراحی و جلوه های تکنیکی میبرد. فیلمی که تولید آن از سال ۲۰۰۳ تا به امروز به طول انجامیده است، شخصیتهای متفاوتی را به تماشاچیان معرفی میکند . Kung fu panda توانست در هفته اول نمایش خود 60 میلیون دلار فروش کند و صدر نشین هالیوود شود!
 

خلاصه داستان: پو خرس پاندای پرشور و کمی دست و پا چلفتی است که شدیدا به ورزش کنگ فو علاقمند است. اما چون مجبور است هر روز در رستوران خانواده اش کار کند نمیتواند از این ورزش استفاده کند . پو بطور غیر قابل باوری برای به انجام رساندن یک پیشگویی باستانی انتخاب میشود و هنگامی که به دنیای کنگ فو میپیوندد و در کنار الگوهای افسانه ای کنگ فو به یادگیری کنگ فو میپردازد ، رویاهایش به حقیقت میپیوندد ولی … 

 

نامزد جایزه‌ی تریلر طلایی ۲۰۰۸ – جک بلک پیش از این در انیمیشن‌های «داستان کوسه» و «خانواده‌ی سمپسون» به جای شخصیت‌های اصلی صحبت کرده است. – فیلم در بخش خارج از مسابقه شصت و یکمین دوره جشنواره کن به نمایش درآمد.  

 

 

 

مشخصات اصلی: 

قیمت: فقط ۱۵۰۰ ۱۰۰۰ تومان  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد